Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza úrovně propagačních materiálů z oblasti cestovního ruchu v regionu Prachatice v němčině
MAJER, Luboš
Cílem této práce je analýza propagačních materiálů, které se vztahují k cestovnímu ruchu v regionu Prachatice. Analýza se primárně soustředí na jazykovou úroveň těchto materiálů v němčině. V teoretické části práce krátce shrneme základní informace o cestovním ruchu na Prachaticku a na základě tohoto průzkumu stanovíme nosné segmenty turistického ruchu v této oblasti. Základem empirické části práce bude analýza vlastního korpusu sestaveného na základě výše uvedené identifikace nosných segmentů turistického ruchu na Prachaticku. Zohledníme zde mediální hledisko (tištěné, elektronické zdroje), různé textové druhy (oficiální přehledové brožury, tipy na trávení volného času, nabídky pensionů, jídelní lístky, apod.) Cílem této práce je provést analýzu jazykové úrovně zkoumaných materiálů v němčině a jejich traslatologickou analýzu (zde analýzu překladu u obsahově shodných materiálů v češtině).
Propagační činnost Turistického informačního centra v Českých Budějovicích
SMETANOVÁ, Zdeňka
Cílem bakalářské práce bylo vyhodnotit a analyzovat statistická data získaná z dotazníkového šetření, které proběhlo v Českých Budějovicích v letních měsících roku 2007. Na vyhodnocení navázala tvorba podkladů pro zkvalitnění propagačních materiálů Turistického informačního centra v Českých Budějovicích.
Návrh prohlídkových tras ve vybraném městě ČR (Mladá Boleslav)
Rejmonová, Lucie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného souboru prohlídkových tras pro návštěvníky města Mladá Boleslav. Teoretická část práce je věnována potenciálu města v oblasti cestovního ruchu (obecné charakteristice, historii a atraktivitám města) a také problematice městského cestovního ruchu. V analyzické části je provedena rozsáhlá analýza návštěvnosti města a poskytovaných služeb souvisejících s prohlídkovými trasami. Stěžejním bodem práce je pak navržení jednotlivých prohlídkových tras, které se opírají o výsledky analýz. Součástí práce je i návrh propagačních materiálů k vytvořeným trasám tak, aby celkově tvořily jednotný produkt cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.